Julia går lite smått lös...

Idag är det fredag :D Ska bli riktigt skönt, är ledig både lördag och söndag och har inget planerat! Men ska nog försöka träna lite. Igår hade jag sjukt ont i huvudet och det var en lång dag med barnen, tror dem lekte tvärt-om-leken eller ngt för de gjorde precis det jag bad dem att INTE göra... Trodde jag skulle bli lite smått galen där ett tag :P Tror också att min hjärna inte riktigt har vant sig vid barns ljudnivå och tempo än :P Tur jag fick lite pushande sms från Christian! ;) Så direkt när jag slutat åkte jag till LA Fitness och nästan så fort jag kom innanför dörrarna var min huvudvärk som bortblåst! :D Med lite grym musik i lurarna körde jag stenhårt på bandet, spinning och någon annan slags trampmaskin i en timma. Sen blev det på med badkläderna och simmade några längder i bassängen, sen blev det en halvtimma i bubbelpoolen och bastun! Jag var helt själv i hela bassängen så jag verkligen njööt i mitt eget sällskap haha :P Kunde inte avsluta kvällen bättre! Kände mig som en helt ny människa när jag gick där ifrån! haha ;)
.
Idag var ungarna också som helt nya människor! lyssnade på precis allt jag sa :D:D haha konstigt det där :S:P Här leker jag och Grayson med vatten :P Det var för nån timma sedan.. nu sover han ;)


Kommentarer
Postat av: CARRO L

haha gud va go han är :D så sööt!

2010-11-13 @ 10:10:13
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0