Tall decaf pumpkin spice latte

Är kvällens dryck på starbucks.. Det var Lorenzo som tipsade om den vid matbordet idag. Vi satt nog hela middagen och pratade om den drycken hehe och den var goood! Jag och Martina har ju som tradition att gå till starbucks en gång i veckan och mysa med datorerna :P Så just nu sitter vi här framför brasan och nördar..Idag har det vart sjukt varmt här och jag såg flera som gick omkring i tshirt och shorts(?!) även små barn? :S Men det stod att det var 20 grader men det kan det väl inte va? Grayson är typ den enda på hela lekplatsen som har vinterjacka, mössa och vantar haha! men jag lovar vinden är jätte kall! och det är ju för fan jul om en månad! då skaaaa man ha vinterjacka!!
.
Idag har vi vart på toddeler time på rec center, wolf park, montessori park, gjort lunch, middag och tvättat i princip varenda plagg barnen äger.. så jag känner mig duktig!
.
Nu stänger dem här så nu blir det cyklarna hem! :P puss å kram
.
Den smakade juul !

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh vad gott det ser ut!! Varför kan dom inte skaffa starbucks här så jag också kan få smaka :D

2010-11-10 @ 19:27:35
Postat av: julia

Åhh hej ullkrull!!! jaa det är illa det! ;)

2010-11-11 @ 04:51:19
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0