Svar på fråga

Fick en fråga av en tjej som heter Erika, tänkte att jag lika gärna kan skriva svaret här så andra "blivande au pairer" också kan läsa, visst är jag snäll..
.
Postat av: Erika
Hej, ville bara säga att din blogg e grymt bra:) och grayson och bea e hur söta som helst:) jag tar studenten ivår och funderar på att åka iväg i augusti, trivs du där du är? va du inte rädd att familjen och du inte skulle passa? ha du nångång bråkat med föräldrarna? hur går de med att träffa kompisar och killar och sånt? får man ofta hemlängtan? oj blev kanske lite många frågor men många tankar som snurra i huvudet;P tack
.
Svar:
Taack vad glad jag blir! :) Jag trivs jätte bra! För er som inte vet bor jag i Minneapolis, St Louis park som ligger i staten Minnesota. Innan jag kom hit trodde jag att det skulle vara mycket kallare men det var fortfarande sommar här när jag kom till familjen den 1 oktober (ser fortfarande folk som går runt i tshirt, men dem är nog lite konstiga :P ). Som alla andra ville jag först till californinen men sedan ändrade jag mig. Tror Californen är mer ett ställe som jag vill åka på semester till. Jag är ju en person som tycker det är skönt med lite årstider och vinter och så har jag dessutom hört att det är mycket svårare att komma in på klubbar och sånt på västkusten, här finns det en hel del 18+ klubbar :)
.
Ja barnen känns helt rätt för mig och likaså familjen:) nej jag har aldrig bråkat med någon i familjen och nej jag hade faktiskt aldrig den tanken :S Det kändes väl så bra antar jag.. Känns det inte helt bra ska man nog tacka nej, för då finns det ngt du kommer störa dig på i framtiden också.. Kompisar är jätte lätt att träffa. Folk som var här kontaktade mig på facebook innan jag ens hade kommit hit och andra au pairer finns det väldigt gott om här! :) framförallt tyskar ;).. Vet inte riktigt vad du menar med killar om det är killkompisar eller ragg du är ute efter? ;) Det finns killar här hehe :P vissa snygga vissa mindre snygga haha! folket här är i allafall väldigt sociala så det är nog upp till en själv :)

Nu stänger dem här på Starbucks så vi måste dra :P men hoppas du fick några svar i allafall :)

Kommentarer
Postat av: sofia hp

ÄLSKAR ATT DU UPPTADERAR OFTA! <3

2010-11-04 @ 19:43:30
Postat av: Julia Martins

TACK SOFIA! :D PUSS PÅ STJÄRTEN!

2010-11-04 @ 20:42:43
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0