Kelly Clarkson, Mall of America och saw i 3D

Tänkte att jag kunde försöka sammanfatta helgen lite snabbt :)
.
I fredags kom Martina hit direkt efter jobbet klockan 18 och så åkte vill till southdale mall, ett shoppingcenter med restauranger och bio och lite sånt. Vi käkade på ett omtalat ställe tror det hette California Pizza Kitchen. Fast båda var duktiga och käkade sallad ;) Sen blev det lite glass med cookie dough och annat till Saw (är det 7?!) som vi såg i 3D.. Måste säga att den var lite vääl grotesk när det började flyga köttstycken över huvudet.. Och ibland kändes det nästan som att salladen skulle komma upp igen.. Men det är ju Saw vi pratar om haha! I vilket fall var man inte jätte sugen på att käka efter filmen i alla fall.. Sen åkte vi hem till mig och möös och snackade nästan hela naatta lång :P
.
På restaurangen innan bion :)
.
Här känner vi oss supercoola i våra 3D glasögon i mörkret med Jigsaw...
.
Lördag ringde klockan tidigt för då var det dags för shopping på MOA (Mall of america) vi var där klockan 10 när affärerna öppnade och redan då började plånboken glöda.. Det slutade med 5 tröjor, ett par skor, ett par nya "skinn" leggings, ett halsband, 3 ringar och en mössa... Och ungefär det samma för Martina så vi var nöjda :D
.
Mitt i shoppingen ringer Carolina och säger att hon, Pia och Sofia också är påväg till MOA för att se KELLY CLARKSON (?!) (haha hur fan hade vi kunnat missa det?! ) Så vi tog en paus och kollade på Kelly som sjöng alla mina gamla favoritlåtar haha! Sedan blev det Thai käk och shoppingen fortsatte... Tanken var att vi skulle på hockey kl 16 men vi kunde inte dra oss från alla affärer så det blev att vi stannade och sket i Hockeyn :P När vi kom hem var det mörkt ute och vi hade bestämt att åka till en annan stad som jag inte kommer i håg vad den heter? och discobowla med ett gäng andra, men våra stackars fötter och ben var lite smått rangliga och darriga när vi kom hem och stackars Martina som kämpade igenom slutet med sin träningsvärk från den stenhårda träningen i torsdags haha :P Så vi gick till Martina kokade te, tände ljus och bakade scones ist haha! :P
.
Jag & Martina

Carolina, Pia och Sofia

Martina & Carolina
.
Söndag (idag) ringde klockan 09:00 för då var det jobb som stod på schemat..(gjorde precis som förra året när jag jobbade på donken och kom en timma för tidigt, vi ställde visst om klockan i natt :P ) Och det var inte en vanlig jobbdag inte.. Jag skulle jobba för att ta julkort på familjen :) Mitt framtida yrke kanske är forograf? ;) .. Jag jobbade i 2 timmar och tog massa kort vid sjön och sedan inne i stan.. Efter det gick vi ut och käkade lunch :) Jätte mysigt! Och sedan somnade jag så otroligt skönt i min säng till min nya lista med jullåtar på spotify :P Drömde mig bort till julen och sen var middagen färdig, storstädning på rummet och ytterligare jobb och nu sover barnen och här sitter jag :) hehe :P så det var min söndag det !
.
Det blev jätte många fina bilder, men vill inte visa dem än eftersom det ska bli julkort och jag vet att barnens mormor och andra släktingar till dem är inne på min blogg;)
.
.
God natt där hemma! Imorgon ska jag berätta något kul! ;) pusss på er!

Kommentarer
Postat av: CARRO L

oj vad vacker bild.. Och avis jag blir, vill också se kelly clarksson :D

2010-11-08 @ 09:09:37
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Kim

Vill också shopppa på MOA!!! :D

2010-11-08 @ 10:53:39
Postat av: Linn

haha jag har också gjort en jullista på spotify

2010-11-08 @ 13:57:53
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill flyga med dig igen!



http://www.youtube.com/watch?v=8MDPeL8lpzo

2010-11-08 @ 23:23:42
Postat av: Julia

Goingaar!

2010-11-09 @ 05:33:15
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Madde

I love 3D glasögon ;)

2010-11-09 @ 06:24:41
URL: http://typei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0