Julias kreativa sida har kommit fram...

Jaa som ni kanske märker har jag gjort en liten makeover på min blogg. Kändes som att det var ganska så läge för det nu med tanke på hur otroligt B min förra såg ut som jag slängde ihop på paint hemma hos carro! haha.
.
Idag har det bara varit jag, grandma, grandpa och lillebror här, och barnen förstås. De andra har åkt in till NYC och ska sova på hotell i natt, jag och barnen åker in på måndag och sover där tills på tisdag :) vi har även träffat en annan tomte idag på ett barnmusem. Sedan när fick vi 2 tomtar? :S Jag tog lite kort men orkar baara inte förflytta mitt ass från sängen och stapla mig upp för två trappor för att hämta kameran... känns lite slitsamt... Så istället säger jag nu god natt till er alla och hoppas ni haft en bra lördagskväll och natt! För nu är det gryning hos er!

Kommentarer
Postat av: mum

Typiskt "Julit" : ) puss&kram

2010-11-28 @ 13:11:43
Postat av: Linn

lite jultema på gång ser jag :) första advent i dag coskå så är ju väldigt passande :)<3

2010-11-28 @ 15:03:01
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: Christian

Va fin sidan blev! :) du är ju grymt duktig, tänker på din mammas lilla visdomsbok med fraserna till vänster :D kanske är därifrån de kommer ;)

2010-11-28 @ 15:33:01
Postat av: Kim

Snyggt de blev på bloggen jullan! Tycker absolut inte de var något fel på den gamla heller. ;) puss

2010-11-28 @ 22:38:21
Postat av: julia

Vad söta ni e :D tack ;)

2010-11-29 @ 04:49:30
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Miriam Martins

Kul att du har det så bra i staterna Julia:) Här hemma fryser vi och skottar snö varje dag !! Ha de gött önskar din gamla faster med familj !!

2010-12-01 @ 09:50:35
Postat av: Pappsen

Säger det igen gumman - vilka fina bilder!

Den "gamla" layouten var det ifs inga fel på men det gäller ju att förnya sig :-)

2010-12-02 @ 11:21:57
Postat av: Farbror Janne

Hej Julia!

Du verkar ju ha det hur roligt som helst?! Vad mycket du får vara med om. Sen att du saknar oss här hemma emellanåt, det är inte så konstigt (för vi är ju faktiskt väldigt trevliga och underbara...). Och dina bilder, de är helt grymma!!! Du är bäst!

Sköt om dig,



Kramar / Janne



Ps. Vi kommer att sakna dig också under julhelgen.

2010-12-02 @ 13:40:45
Postat av: Louise

hej jullanpullan! kan du inte slänga ut lite bilder på huset, gatan, bilen, innuti huset, på ditt rum osv här på bloggen, om du får? :) hade varit kul att se hur allt ser ut!



PUSSAR <3

2010-12-02 @ 13:47:42
URL: http://louisestenstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0