Beach house i New York + TRÄFFA KAJSA!!!!

Om exakt 2 veckor idag åker vi till New York för att fira Thanksgiving i barnens mormor och morfars beach house! Vi ska vara borta i 10 dagar men när vi landar åker jag med ett tåg till Kajsaa som bor i Westport och ska vara där i 3 dagar!! :D:D:D fattar ni att jag ska träffa Kajjjsssi!?!? åhh kan inte fatta det :D:D:D! Vi har precis skypat i typ 2 timmar och snackat om resor och sånt som vi ska göra sista månaden!! :D:D.. Planet lyfter måndag den 22 och sen på onsdagen åker jag till beach houset :) ska bli så kul att få träffa henne igen! Sen när vi är tillbaka i Minneapolis är det december!!?! Fattar ni hur snabbt allt går eller? Och Martinni åker till Florida nu på torsdag! Och jag som är ledig hela helgen! typiskt! Är ju inte liiite avundsjuk på henne!!
.
Jag och Kajsa i kära uddevalla
.
.
.
.
Idag är det måndag och efter att jag och Grayson släppt av Beatrice på skolan tog vi cykeln till en barnbokhandel och var med på en story time med massa andra ungar. Det är en tant som läser böcker och så sjunger man lite sånger med lite olika rörelser och sånt :P Vi har även gjort sådan där trolldeg som man gör olika figurer med och sätter in dem i ugnen ;) Direkt efter jobbet åkte jag och M mot LA fitness för att köra stenhårt på vattengympa! haha det var faktiskt riktigt kul! Jag hann även prova på bubbelpoolen men Martina tyckte visst inte att det var lika kul som jag så det är väl där jag kommer spendera hela min helg sen när hon lämnar mig för Florida!!
.
Nä nu är det dags att borsta gaddarna tror jag. Just nu är klockan 06:30 hos er...om någon undrar :P pusss pusss på eer... Kanske hade vart fräckt med en såndär sportig boxerbaddräkt nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Emelie Z

Åh vad roligt för er :D

Kommer ihåg när ni stod där som i titanic på studentveckan som om de vore igår!! saknart :( puss

2010-11-09 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0