Happy New Year!!!

Jaa om 5 minuter står alla där hemma i svealand och skålar och pussas och här sitter jag, i mjukisbrallor med min kära minnesota tröja på andra sidan jorden... haha känns så jävla konstigt! Vi firar inte förrän om 7 timmar :P Känner på mig att 2011 kommer bli ett grymt år! 2010 är sjukt svårslaget med we will seeee ;) :D Vi ska käka middag här hos mig och sedan drar vi till ett college party i St. Paul! Inte varje år man firar nyår i USA! Ska bli sjuuukt kul :D:D:D Hinner inte skriva så mkt för vill gärna hinna publicera det innan 12:00 ;) Men vill i allafall önska kära, nära, anonyma och alla andra ett riiktigt gott nytt år!!! PUSSSSSSS :D:D:D:D:D: Bara så ni vet ska jag också sitta här i mitt kära rum och räkna ner ! haha fan vad fult sitter och skrattar åt mig själv ?! Nä nu får jag sluta babbla! ska se om jag hinner ladda upp en bild från förra året ! nu är den 58 ! :OOO
.
hahaha den här cvar den enda jag hann hitta! haha nu är det 60 sekunder kvar :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Gott Nytt år jullan!!! ;) själv skålade vi på jobbet i natt! Kram

2011-01-01 @ 13:43:49
Postat av: CARRO L

Grymm Nyår 2009/2010 hemma hos mig hahah skrattar när jag tänker på de.. Hoppas den var superbra i USA :D:D saknar diiiig massor, nyår hemma var jättebra, bara du som fattades förståss <3

2011-01-01 @ 18:47:36
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0